مصدومیت 3 کوهنورد در توچال، عملیات نجات ادامه دارد

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، حسن فراهانی در مصاحبه با خبرنگاران، از آسیب دیدگی 3 کوهنورد در ارتفاعات توچال اطلاع داد و گفت: عملیات نجاتگران کوهستان برای دستیابی و انتقال این کوهنوردان آسیب دیده در جان پناه مرحوم امیری(سنگ سیاه) علیرغم شرایط نا مساعد جوی در ارتفاعات توچال در حال اجرا است.

مصدومیت 3 کوهنورد در توچال، عملیات نجات ادامه دارد

فراهانی در ادامه اضافه نمود: پس از اطلاع رسانی به مرکز پاسخگویی اضطراری جمعیت هلال احمر شمیرانات که حاکی از مصدومیت 3 کوهنورد در ارتفاعات توچال بود، بلافاصله یک تیم از نجاتگران کوهستان پایگاه امداد و نجات کلکچال جهت امدادرسانی به مصدوم به منطقه اعزام شدند که مشاهده شد این فرد کوهنورد از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شده است.

وی بیان داشت: نجاتگران به محل توقف کوهنوردان آسیب دیده رسیده اند و عملیات امداد و نجات در حال اجرا است.

مدیر جمعیت هلال احمر شمیرانات گفت: زانوی یک نفر از این کوهنوردان زخم باز دارد و هر 3 نفر به شدت زیر برف خیس شده و قوای بدنی آن ها تحلیل رفته است.

فراهانی اضافه نمود: حدود 1.5 ساعت پیش نجاتگران به این مصدومین رسیدند، اما به دلیل مه شدید، تا فاصله نیم متری نیز دیده نمی گردد و برف شدید در حال باریدن است و امکان انتقال مصدومان به پایین در حال حاضر وجود ندارد.

وی گفت: اگر شرایط مساعد گردد، مصدومان به پایین منتقل می شوند و در غیر این صورت به ایستگاه شیرپلا انتقال خواهند یافت و امدادگران تا صبح کنار این مصدومین می مانند.

فراهانی اضافه نمود: حال این مصدومان مساعد است و رسیدگی و درمان به خوبی روی این افراد انجام شده است و جای نگرانی نیست.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مصدومیت 3 کوهنورد در توچال، عملیات نجات ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصدومیت 3 کوهنورد در توچال، عملیات نجات ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید