توخل: فوتبال برای حمله کردن است

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، سرمربی پاری سن ژرمن بعد از پیروزی قاطع برابر لیون به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت.

توخل: فوتبال برای حمله کردن است

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه و به نقل از اکیپ، پاری سن ژرمن به درخشش خود در فصل جاری لیگ فرانسه ادامه داد و نهمین پیروزی پیاپی فصل خود را به دست آورد.

تیم پاریسی که در هفته نهم به مصاف لیون رفت توانست با پنج گل به پیروزی برسد.

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن در نشست خبری بعد از بازی، گفت : پیروزی روحیه بخش و خوبی را به دست آوردیم. بازی واقعا دیوانه نماینده و سختی بود، چرا که لیون تیمی باکیفیت و جنگنده نشان داد.

او در ادامه صحبت هایش اضافه نمود: بعد از گذشت 35 دقیقه 10 نفره شدیم تا شرایط برای ما بسیار سخت گردد. تنها 10 دقیقه بعد وضعیت دو تیم برابر شد، چرا که یک بازیکن از لیون هم اخراج شد تا نیمه دوم شرایط بازی تغییر کند. بازیکنان پاری سن ژرمن تفکر پیروزی دارند و این باعث می گردد تا کار ما راحت گردد. من از آنها خواستم تا با آرامش بازی نمایند و خوشبختانه هم این گونه شد.

توخل در خاتمه اظهار کرد: از این پیروزی های پیاپی در تعجب نیستم، چرا که ما برای پیروزی در هر دیداری به میدان می رویم. فوتبال هجومی را دوست دارم. اصلا فوتبال برای حمله کردن است. ما با شایستگی و ارائه یک بازی هجومی توانستیم سه امتیاز دیگر را به دست آوریم و واقعا خوشحال هستم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "توخل: فوتبال برای حمله کردن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توخل: فوتبال برای حمله کردن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید