توجه به حوزه های کارگری زمینه ساز ارتقاء نظم و امنیت است

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، معاون اجتماعی پلیس استان گفت: یکی از مولفه های توسعه و ارتقاء نظم و امنیت در همه زمینه ها توجه ویژه به حوزه های کارگری و برطرف مسائل این قشر است.

توجه به حوزه های کارگری زمینه ساز ارتقاء نظم و امنیت است

به گزارش خبرنگار از ؛ کوروش احمدیوسفی، معاون اجتماعی پلیس کرمان در نشست با مدیران اتحادیه های کارگری مرکز استان ضمن تبریک مناسبت روز کار و کارگر گفت: در طول سال جلسات مختلفی با قشر کارگر و فعالان اتحادیه های کارگری داشته ایم و در این مناسبت خاص در نظر داریم از ظرفیت هم اندیشی با مدیران تشکل های کارگری بهره گیری بیشتر و موثرتری داشته باشیم.

وی اضافه کرد: بدون شک این قشر پر کوشش در زمینه امنیت اجتماعی بیشترین نقش را دارند و قطعا توجه به حوزه های کارگری و اهتمام در جهت برطرف مسائل این قشر، زمینه ساز ارتقاء نظم و امنیت خواهد بود.

احمدیوسفی بیان داشت: در این رابطه یکی از ظرفیت های مجموعه انتظامی در حوزه ارائه خدمات به این قشر، ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در کلانتری ها به عموم مردم است که قشر های کارگری نیز می توانند از این ظرفیت بهره گیری نمایند.

وی توضیح داد: در این زمینه جا دارد اشاره کنیم مشاوره و راهنمائی یکی از احتیاج های ملموس هر فرد در جامعه است که قشر کارگر نیز به سبب شرایط خاصی که دارند در مواقعی ضروری است از ظرفیت های مشاوره و سلامت روان بهره گیری نمایند.

معاون اجتماعی پلیس استان یادآور شد: مجموعه معاونت اجتماعی با گروه ها و اقشار اجتماعی مختلف تعامل و ارتباط تنگاتنگی دارد و در طول سال جلسات هم اندیشی و آموزشی برای اقشار مختلف برگزار می کنیم که در نظر داریم در سال جدید بیش از پیش به این امر اهتمام ورزیم و نقش خود را در خدمت به قشر کارگر بعنوان یکی از جوامع هدف مهم، به خوبی ایفا نماییم.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "توجه به حوزه های کارگری زمینه ساز ارتقاء نظم و امنیت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توجه به حوزه های کارگری زمینه ساز ارتقاء نظم و امنیت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید